• športová masáž

    Športová masáž je druh klasickej masáže. Je vhodná pre profesionálnych, alebo rekreačných športovcov, ale aj pre fyzicky zaťažovaných ľudí. Prevádza sa buď intenzívne, povzbudivo – pred vykonávaním športovej aktivity, (alebo pred fyzickou záťažou ako je napr. turistika, rekreačný šport, práca v záhrade, atď.), alebo relaxačne, uvoľňujúco – po výkone športu, resp. po fyzickej záťaži. Intenzívna, povzbudivá masáž sa vykonáva dynamicky, svalstvo je zahriate (prekrvené) a tak lepšie pripravené na športový výkon a vyššiu záťaž. Relaxačná, uvoľňujúca masáž sa aplikuje po športe a vykonáva sa vláčnejšie. Telo sa vďaka technikám relaxačnej masáže rýchlejšie zbavuje nahromadených prebytočných bielkovín kyseliny mliečnej, ktorá spôsobuje tzv. svalovicu, čím sa lepšie regeneruje a zbaví únavy. Intenzitu masáže si reguluje klient podľa svojej potreby. Športová masáž: • prehrieva (prekrvuje) svalstvo • zlepšuje tok krvi a lymfy • mení svalové napätie • pomáha telu zbavovať sa toxínov • zrýchľuje regeneráciu svalstva • zvyšuje fyzickú kondíciu • prispieva k uvoľňovaniu endorfínov, acetylcholínov a histamínov do krvi Športová masáž celkovo prispieva k telesnej i duševnej pohode. Kontraindikácie športovej masáže: • zvýšená teplota • celková telesná slabosť • infekčné, zápalové a nádorové ochorenia • osteoporóza (rednutie kostí) • krvácavé stavy • hnisavé ochorenie kože, hnisavé rany • otvorené rany • kŕčové žily, varixy • poranenia – kože, svalov, väzív, šliach, kostí • čerstvé poúrazové, alebo pooperačné stavy • pri menštruácii (nevhodná masáž brucha) • šestonedelie • bezprostredne po jedle • po požití alkoholu Príprava na masáž: • vždy sa osprchovať teplou vodou; čistá a prehriata pokožka je uvoľnenejšia a lepšie absorbuje liečivé a účinné látky z masážnych olejov • aspoň hodinu pred masážou nejesť • nepožiť alkohol • pred masážou si treba odložiť všetky šperky; bižutériu • stíšiť (alebo vypnúť) mobil • upozorniť maséra na alergie Po masáži dodržujte pitný režim. Vhodnými tekutinami sú – voda, minerálka, čaj, džús. Nepite alkohol. Cena 20,- € nie je možné využiť MultiSport ani ReadyForSport karty.
  • free gym

    Voľné cvičenie bez trénera
  • cr0ss fit

    Náročnosť 5/5
    sila4 . intenzita4 . flexibilita2

    Cross tréning je intenzívny tréningový program vhodný pre každého, keďže záťaž si určujete sám pod vedením trénera. Pomôže Vám získavať znalosti vo všetkých smeroch fitness a objaviť svoje silné a slabé stránky.

    CROSSFIT

    CrossFit je silový a kondičný systém postavený na neustále sa meniacich funkčných pohyboch, vykonávaných vo vysokej intenzite. CrossFit je program, ktorý kombináciou pohybových aktivít z gymnastiky, vzpierania, kratších a dlhších behov aj mnohých ďalších cvikov a pohybov zlepšuje všeobecnú zdatnosť. Pri CF používate olympijské činky, hrazdu, kettlebelly, gymnastické kruhy, a rôzne ďalšie nástroje, ktoré sa dajú nosiť, hádzať, ťahať, tlačiť či dvíhať.

    BEGINNER

    Osvojte si techniku a naučte sa bezpečný spôsob prevedenia všetkých cvikov potrebných ku CrossFitu. Program je ideálny pre začiatočníkov, ktorí si chcú vyskúšat CF, nakoľko je podobný hlavným tréningom, avšak s dôrazom na skill a drill. Naučíme Vás správne pohyby budeme sa nadmieru venovať správnemu prevedeniu a vysvetlíme si základnú lexiku. Crossfit zažijete, až ked ho vyskúšate!



    Lukáš Böhm, Andrej Beňovič
  • kruhový tréning

    Náročnosť 3/5
    sila3 . intenzita3 . flexibilita1

    Kruhový tréning je veľmi podobný funkčnému tréningu alebo cross tréningu avšak oveľa obšírnejší v rámci cvikou. Cvičí sa s vlastnou váhou ako aj s náradím , ak sa použijú pomôcky alebo závažia tak ich váhu si určí každý sám tak, aby sa nezranil. Siahne po nom každý kto má rád dynamický tréning s rýchlym spalovaním a chce si zlepšiť kondíciu či vyformovať postavu. Tréning v skupinke umožňuje aby výkonnejší členovia motivovali ostatných členov.

    Lukáš Böhm, Andrej Beňovič
  • SRTG Hardgym

    Náročnosť 3/5
    sila3 . intenzita3 . flexibilita2

    Spartan race trening group Hardgym je tréningový program je predprípravu na pretekoy ako Sparťan race a jemu podobné . tréning je zameraný na rozvoj sily, rýchleho spaľovania nadbytočných kilogramov, zvyšovanie kondície a zlepšenie behu, prostredníctvom metodiky funkčného tréningu, crossfitu, kruhového tréningu a behu. Burpee , drepy, kliky, barbell a kettlebell, preliezky, oštep, beh, ručkovanie, splh a mnoho dalšieho Vás čaká na tréningu SRTG Hardgym.

    Lukáš Böhm
    • Lukáš Böhm

      Lukáš Böhm

      don't stop

      Zameranie

      • crossfit tréning
      • kruhový tréning
      • kondičný tréning certifikat
      • funkcný tréning certifikat
      • kettlebell tréning certifikat
      • tréning 300
      • príprava na sparťanské preteky
      • Trx tréning 3x certifikát
      • Black roll certifikát
      • taeping certifikát

      Skúsenosti

      • inštruktor tenisu
      • inštruktor kulturistiky a fitness
      • tenisový rozhodca
      • kondičný tréner
      • 15 rokov vrcholový tenisový hráč
      • Spartan Trifecta rok 2013 (sprint 5km, super 12km a beast 25km)
      • každoročný výherca prekážkových behov 2017, 2018
      • 4. miesto crossfit competition redoubt 2019
      • crossfit atlét (od roku 2015)
  • vzpieranie

    Náročnosť 2/5
    sila3 . intenzita1 . flexibilita2

    Vzpieranie je určené hlavne začiatočníkom, ktorý sa chcú naučiť vzpieračské cvičenia a získať tak silu a dynamiku v ďalšom tréningu. Tréningy sú stavané pre každého - začiatočníkov a pokročilých, ktorý chcú zlepšiť svoju techniku. Cvičiť sa budú vzpieračské cvičenia, cvičenia s vlastnou hmotnosťou a využijeme rôzne druhy načiní - kettlebell, olympijské tyče, palice, vlastné telo, medicimball. Vzpieranie je taktiež stavebným kameňom Crossfitu. Vzpieračské cvičenia sa v crossfite veľmi často využívajú a vyskytujú, a sú základom pre cvičenie. Na tréningu sa naučíte pilier vzpierania Drep a taktiež sa naučíte vzpieračské cvičenia - Trh a Nadhod. Vzpieraním zaručene precvičíte celé telo, ducha aj myseľ.

    Andrej Fratrič
    • Andrej Fratrič

      Andrej Fratrič

      vzpieranie

      Ponúkam Vám bezpečné a zdravé cvičenie so striktným dôrazom na techniku pohybu pri jednotlivých cvičebných disciplínach, kompenzačné cvičenia pre ľudí, ktorý majú sedavý typ zamestnania, zlepšenie kondície, formovanie postavy, budovanie svalovej hmoty, zvyšovanie fyzickej sily.



      Zameranie

      • vzpieranie
      • vzpieračské techniky pre crossfit
      • fitness a kondičný tréning pre výkonnostných športovcov
      • fitness pre zdravie

      Skúsenosti

      • Fakulta telesnej výchovy a športu Univerzity Komenského – ukončené magisterské štúdium
      • Medzinárodný seminár trénerov vzpierania zakončený certifikátom / téma seminára: Vzpieranie pre rozvoj sily a kondície (uplatnenie prostriedkov vzpierania v kondičnej príprave)
      • Majster Slovenska vo vzpieraní, Banská Bystrica (30.6.2013)
      • Vicemajster Medzinárodných Majstrovstiev Slovenskej republiky, Banská Bystrica (30.06.2013)
      • Držiteľ slovenského rekordu vo vertikálnom výskoku znožmo na 46 cm lavičku so 110 kg činkou na chrbte (12.2.2013)
      • Víťaz 25.ročníka prestížneho medzinárodného silvestrovského pohára vo vzpieraní, Česko/Nový Hrozenkov (29.12.2011)
      • Víťaz medzinárodného silvestrovského turnaja vo vzpieraní , Viedeň (31.10.2010)
      • Cena dekana Fakulty telesnej výchovy a športu Univerzity Komenského v Bratislave za najlepšie reprezentovanie fakulty na prvých univerzitných Majstrovstvách Slovenska vo vzpieraní, Trenčín (25.10.2008)
      • Víťaz medzinárodného vianočného turnaja vo vzpieraní, Trenčín (13.12.2008)
      • Víťaz šprintu do schodov o pohár starostu Andreja Petreka, Bratislava (11.5.2008)
  • TRX

    Náročnosť 2/5
    sila2 . intenzita2 . flexibilita2

    TRX závesný systém je originálny nástroj funkčného tréningu pre cvičenie s vlastnou váhou tela. Je zložený z dvoch pevných popruhov nastaviteľnej dĺžky. TRX buduje svalovú silu, rovnováhu, flexibilitu a aktivuje stabilizačné svalstvo. Je určený pre cvičencov všetkých úrovní, od začiatočníkov až po profesionálnych športovcov.

    TRX = Total-Body Resistance Excercise

    • rýchle a efektívne posilňovanie celého tela
    • pomáha budovať pevný stred tela
    • zvyšuje svalovú vytrvalosť
    • cvičenie s TRX je vhodné pre ľudí v akejkoľvek fyzickej kondícii (pre profesionálnych športovcov aj pre seniorov)

    Patrícia Stenchlakova, Lukáš Böhm
  • tabata/HIIT

    Náročnosť 4/5
    sila3 . intenzita5 . flexibilita1

    Tabata je cvičenie zamerané na vysoký a intenzívny výkon vo veľmi krátkom čase. Jedná sa teda o daľší HIIT (high intensity interval training) kombinácie aerobneho a silového cvičenia s velkou účinnosťou. Ako je Vám možno už známe, toto kardio cvičenie objavil japonský vedec Dr. Izumi Tabata s týmom výskumníkov z Národného inštitútu pre zdravie a šport v Tokiu a ako môžete vidieť podľa názvu, Dr. Tabata túto metódu podľa seba pomenoval. Energy tabata využíva hlavne váhu vlastného tela a ľahké činky.

    Patrícia Stenchlakova, Mária Belišová, Lukáš Böhm, Andrej Beňovič
    • Mária Belišová

      Mária Belišová

      total body work, strecing




      Zameranie

      • fyzická kondícia formou kondičných či silových tréningov zameraných na tvarovanie, spevňovanie postavy a vitalitu pomocou balančnej plochy - trampolíny, činiek či overballu ako aj podložky na spevňovanie vnútrobrušného svalstva
      • predstrečing ako aj balančné cviky pre aktivizáciu hlbokého stabilizačného systému

      Skúsenosti

      • kvalifikovaná inštruktorka jumpingu
      • absolventka zdravotnickej školy odbor fyziologická, liečebná a racionálna výživa
      • 2 roky balet
      • viac ako 3 roky sa aktívne venujem športu
  • Total Body Work

    Náročnosť 3/5
    sila2 . intenzita3 . flexibilita1

    Total Body Work ( TBW ) je silovo-kondičný tréning. Zameraný a zostavený na posilňovanie jednotlivých partií tela, spaľovanie kalórií a podkožného tuku. Cvičí sa prevažne s vlastnou váhou, no využívajú sa aj jednorúčky či ostatné náčinie. Princíp zameraný na opakovaní/sérií no nielen na vytvarovanie a posilnenie tela ale kladie dôraz na funkčnosť vlastného tela. Ako aj pri ostatných cvičeniach začíname zahrievaním svalov, strečingom, priebeh samotného cvičenia zostaveného trénerom na jednotlivé partie tela, koniec hodiny cool down. Vhodné ako pre začiatočníka tak aj pokročilého s pridaním vyššej záťaže.

    • Mária Belišová

      Mária Belišová

      total body work, strecing




      Zameranie

      • fyzická kondícia formou kondičných či silových tréningov zameraných na tvarovanie, spevňovanie postavy a vitalitu pomocou balančnej plochy - trampolíny, činiek či overballu ako aj podložky na spevňovanie vnútrobrušného svalstva
      • predstrečing ako aj balančné cviky pre aktivizáciu hlbokého stabilizačného systému

      Skúsenosti

      • kvalifikovaná inštruktorka jumpingu
      • absolventka zdravotnickej školy odbor fyziologická, liečebná a racionálna výživa
      • 2 roky balet
      • viac ako 3 roky sa aktívne venujem športu
  • joga

    Náročnosť 2/5
    sila1 . intenzita1 . flexibilita4

    Určite ste už počuli, že dych, pohyb a postúra (držanie tela) sa navzájom ovplyvňujú. Ak máme optimálne držanie tela, teda sa optimálne pohybujeme, tak je optimálny aj dych a podporuje pohyb. A naopak, ak je pozícia tela nejako nevyvážená, negatívne to ovplyvňuje aj dýchanie a táto nevyváženosť tela ešte podporuje. Takže cez vedomé správne držanie tela a cvičenie, môžeme napraviť dych a cez vedomú prácu s dychom, môžeme pozitívne ovplyvniť pohyb a postúru. A práve joga nás vedie k vedomému dychu, pohybu, k vedomému žitiu. A to je len jedna úroveň jogy, lebo joga je činnosť, ktorá pracuje so všetkými úrovňami ľudskej individuality. Joga vedie k rozvoju vedomia a rovnováhy všetkých procesov v človeku a jeho spojení s okolím. Joga spojuje nielen telo, dych a myseľ, ale aj tu a teraz.

    STREČ

    ako prevencia proti svalovým úrazom a úrazom kĺbov, upokojenie CNS , natiahnutie skrátených svalov, rozvoj kĺbovej pohyblivosti tým udržiavanie pružnosti svalov a šliach, zvyšovanie odolnosti proti únave či kŕčom, celkový progres vo funkčnosti tela, najdokonalejší spôsob spevnenia tela a jeho držania CORU. (CNS-centrálna nervová sústava) Na začiatok dynamický , aktívny - pasívny, statický úroveň 2 Pre koho je určený – športovcom pred a po tréningu, pri nesprávnom držaní tela a následkom bolesť krížov , ľuďom so sedavým spôsobom života následok ochabnuté svalstvo, nedostatočná kĺbová pohyblivosť, slabá dynamickosť tela, problémy trávenia, spánku

    joga pre zdravie a zdravý chrbát

    • za vlastné zdravie sme zodpovední mi sami a vieme to ovplyvniť
    • súbor zdravotných cvičení jogy a pilatesu na postupné uvoľnenie celého tela, chrbta, ramien, krku, kĺbov, prstov, rebier hlavne zo sedavej činnosti
    • súbor cvičení na postupné posilnenie hlavne vnútorných a vonkajších svalov tela
    • dýchanie a okysličenie organov pri cvičení
    • natiahnuť svaly a zlepšiť ohybnosť
    • zbaviť prípadnej bolesti chrbta, ramien a krku
    • dynamické sekvencie z power jogy na rozhýbanie, zohriatie aj posilnenie
    • naučiť sa a zlepšiť vnímanie samého seba
    • zlepšiť a podporiť lymfatický a imunitný systém
    • zbaviť sa stresu

    vinyasa joga

    • Vinyasa znamená dych a to je aj hlavné gro jogy. Tento štýl sa prikláňa skôr k ashtanga joge. Základom je hlavne pozdrav slnku, do ktorého sa vkladajú pozície z klasickej či hatha jogy. Intenzita pozícii je v niektorých častiach nižšia no niekde aj vyššia. Je vhodná pre každého bez výnimky.

    black light joga

    • nie je oficiálny štýl jogy. Je to skôr spôsob ako sa dostať do seba hlbšie. Sekvencie sú pomalšie a venuje sa viac pozornosť dychu, no naďalej hlavné gro hodiny sú pozdravy slnka. tmavá miestnosť má podporiť vnímanie vašeho tela, ale zároveň ultrafialové svetla a vaše neónové doplnky, vám môžu spríjemniť celkový zážitok z tejto hodiny.

    YIN YOGA

    • Yin yoga poskytuje protipól k hektickému spôsobu života. Pôsobí hlavne na spojivové tkanivá s cieľom posilniť ich a zvýšiť ich pružnosť. Cvičenie je teda ideálne pri problémoch spôsobených nesprávnym držaním tela, sedavým spôsobom života, odstraňuje bolesti chrbta a hlavy. Súčasne dochádza k uvoľneniu, relaxácii a upokojeniu mysle. Yin Yoga napomáha ukotveniu v okamihu, učí zvládať stres a emócie, nájsť vnútorný pokoj a rovnováhu, počúvať mysel, telo a ducha. Je vhodná pre každého bez výnimky.

    power joga

    • vhodná aj pre začiatočníkov
    • zlepšenie flexibility
    • vhodné ako rovnováha k silovému cvičeniu
    • uvoľnenie problémových partií krku, šije a chrbta
    • posilnenie vnútorných svalov
    • vnútorné uvoľnenie a zbavenie stresu
    • masírovanie vnútorných orgánov
    • prečistenie lymfatických ciest
    • zlepšenie dýchania

    ranná joga

    • vhodná aj pre začiatočníkov
    • zlepšenie flexibility
    • dýchanie a okysličenie
    • uvoľnenie problémových partií krku, šije a chrbta
    • posilnenie vnútorných svalov
    • vnútorné uvoľnenie a zbavenie stresu
    • prečistenie lymfatických ciest

    Mária Belišová
  • TAEKWONDO

    Náročnosť 3/5
    sila3 . intenzita3 . flexibilita3

    TAEKWONDO

    Taekwondo je pomerne nový kórejský bojový šport a bojové umenie bez použitia zbraní, zameraný najmä na sebaobranu, sebaovládanie a zdravú sebadôveru. Má zaručiť úplné využitie sily a rýchlosti ľudského tela. Charakteristická je hlavne kopacia technika. Od 27. olympijských hier v Sydney je jedným z olympijských športov.

    TAE – kop, úder nohou

    KWON – päsť, úder päsťou

    DO – cesta, metóda, filozofia života


    Marek Čopák
  • Nový cenník

    od 1.4.2018

    Cenník
  • Časový rozvrh

    najbližšie tréningy

Zaregistrovať sa
login
login